Tuesday 10 October 2017

My Upplevelse Med Binära Alternativ


Nyligen blev jag introducerad till binär optionshandel av min nära vän Michael He berättade för mig om hans förmåga att tjäna lite extra pengar online och att han lärde mig mer om de finansiella marknaderna Det blev min uppmärksamhet som jag letat efter ett sätt att göra lite extra pengar och var alltid intresserad av de finansiella marknaderna jag aldrig handlade på aktiemarknaden, främst för att jag inte visste var jag ska börja Michael berättade för mig om hans erfarenhet och hur han kände på samma sätt innan han började handel. Han bestämde sig för att handla binära alternativ som han hörde det var mycket lättare att komma igång. Jag lämnade min konversation med Michael känner sig ganska angelägen om att ta reda på mer Det låter som ett bra sätt för mig att tjäna lite extra pengar och ett alternativ som skulle kunna hjälpa mig att bättre hantera riskerna Associerad med handel Innan jag registrerade mig för ett konto, tittade jag på en online-plattform för att förstå lite mer När vi talade nämnde Michael att han handlade på en rad finansiella tillgångar från ett antal g lobal markets Detta intresserade mig som jag läste en hel del internationella nyheter och var angelägen om handel på några av dessa globala tillgångar. När jag granskade webbplatsen tog jag beslutet att registrera mig för ett konto och prova. Under min första veckan av Handel, jag hade min rättvisa andel av höjder och låga. Oavsett resultatet lärde alla dem mig emellertid olika lektioner som jag kunde tillämpa på framtida affärer. Förhoppningsvis, som du läser om några av mina första affärer kan du lära dig en lektion eller två också. Till exempel kort efter att jag registrerade i oktober lyssnade jag på radion och hörde ett par marknadsanalytiker pratar om Facebook s lager Frankly, jag visste inte för mycket om lagret men jag var en Användaren av webbplatsen och visste att företaget var ganska framgångsrikt När jag lyssnade på radioen pratade analytikerna om hur Facebook skulle lösa sitt kvartalsresultat och att de förväntades minska från tidigare kvartaler. Analytikerna gick på att säga att om Ansikte Bokens resultat minskade faktiskt, det här skulle sannolikt leda till en minskning av börsen i Facebook s Jag hade lite glödlampa och bestämde mig för att jag skulle utföra en handel på Facebook s-lager. När jag tar hänsyn till analytikernas råd, bestämde jag mig för att genomföra en binär säljoption på värdet av Facebook s-aktien Den 8 oktober innan jag genomförde handeln, handlade Facebook s-aktier på 77 52 Facebook släppte fattiga kvartalsvinster och dess aktie föll till en låg av 75 91 den 9 oktober Detta innebar att min förutsägelse var korrekt och handeln var lönsam. Några dagar senare bestämde jag mig för att utföra ett binärt säljalternativ på värdet av SP 500-indexet, förutsatt att värdet på indexet skulle falla i början av oktober var många Analytiker spekulerade på att SP 500 snart skulle falla till följd av oro på marknaderna om arbetslöshetstalen kommer lite högre än väntat. Den 13 oktober handlade SP 500 till ett värde av 1 874 74. Jag märkte att de amerikanska arbetslösa T-talet ökade och ansåg att detta skulle kunna leda till att indexet faller. Men vid detta tillfälle kunde jag inte inse att samtidigt ökade BNP-tillväxten på marknaderna, vilket ledde till att SP 500 ökade något till 1.877 70 i oktober 14: e 2014 Så för min andra handel fick jag faktiskt ett negativt resultat. Jag kommer att vara ärlig, jag kände mig besviken, men jag bestämde mig för att ta mig tid att granska var jag gick fel, vilket hjälpte mig med min nästa handel. Efter dessa två branscher, Jag började känna större förtroende för mina förmågor att utföra handel. Att känna som om jag lärde mig något från min andra handel om ytterligare faktorer, jag borde överväga att göra min tredje handel nästa dag den 14 oktober Efter den andra handeln där jag hade ett negativt resultat , Bestämde jag mig för att vara lite mer konservativ i mitt tillvägagångssätt Oljepriset hade sjunkit i flera månader på grund av att det var en överutnyttjande av råvaran och analytiker förutspådde att oljepriset skulle fortsätta att minska för överskottet Eable future Men jag läste en intressant artikel om olja från en finansanalytiker som trodde att oljan skulle botten runt omkring 81 50 Den 14 oktober noterade jag att oljan handlade på 81 72 Eftersom det var nära analytikerns förutsägelse, bestämde jag mig för att genomföra en vecka binär köpoption på värdet av olja, förutsäga att det skulle stiga vid slutet av handelsveckan Vid slutet av handelsveckan den 17 oktober 2014 stängde oljepriset vid 82 80 eftersom jag inte gjorde det fördela så många medel till denna handel för att minimera risken. Jag fick en positiv men ändå ganska liten avkastning på min initiala investering. Efter min första 10 dagars handel lärde jag mig mycket om finansmarknaderna och handel med binära alternativ i de tidiga dagarna Det var definitivt en rad höga och låga nivåer. Först var jag extatisk när jag upplevde en vinst och kände mig riktigt besviken när jag förlorade pengar i min andra handel. Allt detta har det bra och det dåliga hjälpt mig att bygga större förtroende i min abi litet att vara framgångsrik vid binär options trading Nu, när jag känner större förtroende för min handel, bestämde jag mig för att börja skriva denna blogg för att berätta för er alla som handlar eller tänker handla binära alternativ om mina egna affärsupplevelser. Jag har läst idag några bra nyheter om Samsung De har gjort 5 4 miljarder för januari till mars, det starkaste antalet under de senaste tre kvartalen Efter det förutspår jag en ökning av Samsung Inc-aktien, så idag har jag lagt en samtalshandel på en timmes Samsung Option. Post navigation. My IvoryOption Upplev IvoryOption Review. As en erfaren näringsidkare letade jag efter en ny plattform och hamnade på IvoryOption Jag fick inte den utbetalningsfrekvens som jag ville ha med tidigare mäklare så jag bestämde mig för att växla upp och prova något annat Här är min grundläggande granskning av elfenben. Plattformen är stor, väldigt enkel och intuitiv. Det rörde sig väldigt snabbt vilket var bra för att jag hade trades förstört av långsam bearbetning. De har massor av tillgångar från alla grundläggande kategorier F orex, lager, råvaror, index, och det finns alla vanliga handelsmetoder, inklusive High Low, Long Term, Par, One Touch, 60 Seconds, Ladder och Spot. Följ jag starkt rekommendera Spot Follow för handlare som behöver lite hjälp från mer erfarna handlare Jag gillar att göra affärer på cirka 100 men minsta är 5 för alla som vill ha det så lågt. Bäst av allt har de en super hög utbetalningshastighet på 87 Jag ser det inte så ofta. Jag försöker alltid förbättra mig själv så jag gillade verkligen SuperTrader TV och alla videoklipp som den gav om handel i allmänhet och hur man maximerar vinsten. Marknadsnyheterna var omfattande och aktuella vilket gjorde det enkelt att förutsäga hur saker skulle röra sig utifrån de viktiga nyheterna Historier De har också denna fantastiska One-on-One Live-handel med experter jag hade en session och det var ganska användbart Hade alla mina frågor besvarat och killen var väldigt smart om handel i allmänhet. Jag hade inga problem att deponera eller dra tillbaka jag använder en kreditkort men jag såg alternativ för debetkort, banktrådar och CashU för alla som använder det jag gjorde ett par uttag redan och de bearbetades på cirka 5 dagar, var det inte jag debiterade något för att dra tillbaka av elfenben. Minsta insättningskravet är 250 och det kommer med en bra bonus Alla Du måste kunna dra tillbaka är 100. Jag var bara tvungen att ta itu med kundsupport en gång men de var verkligen vänliga och kom tillbaka till mig snabbt skickade jag ett mail, men de har en livechatt på webbplatsen och telefonnummer också . Överallt tyckte jag att det var en bra upplevelse och jag fortsätter att handla med dem. Några binära företag har många problem med tekniska problem eller kundsupport, men allt gick ganska smidigt med IvoryOption Jag skulle definitivt rekommendera denna mäklare till någon som letar efter en bättre tjänst som jag var eller för någon som bara började. FXORO REVIEW Den Pinocchio Binära Options Trading Strategy. My första binära alternativ insättning Real Trading Experiences Del 1 Sucker. My första binära alternativ insättning Mr Sucker. It Allt börjar med ett enkelt klick Du får aldrig se dina pengar eftersom det plötsligt försvinner från ditt bankkonto och överförs till ditt binära alternativkonto, men ett grundläggande instinkt för modernisering säger att det är precis som kreditkort fungerar och att dina pengar är verkligen där För den hårt arbetande medelklassen mannen är det aldrig lätt att släppa några hundra dollar, speciellt när du är lite osäker på det företag du just har gett dina pengar att släppa på kliande känslan av osäkerhet är alltid det svåraste steget att göra, men det är det första steget i den spännande världen av binäroptionshandel. Jag hoppas att nästa artikel kommer att hjälpa till att underlätta början hos handelshandlare och kanske lindra några av deras rädslor. Denna artikel är den första av Några binära alternativ artiklar baserade på mina personliga erfarenheter och professionell kunskap. Dessa artiklar är stilade som små historier, lite upprörande saker som kan hända med någon näringsidkare, alla överdrivna självklart, men sanna liksom Varje artikel handlar om en annan typ av näringsidkare, från Mr Sucker till Mr Nice Guy och Shark. Varje karaktär är en annan typ av galen och överdriven näringsidkare. Jag hoppas att de här fina virtuella handlarna kommer att underlätta framtida säljare och hjälpa dem att investera sina pengar mer klokt. Sucker Trader. Den här killen, som många av de handlare jag känner, fick ett e-postmeddelande från okända avsändare, som ger dig bra avkastning, upp till 90 på mindre än en timme. Om du betalar nu får du en välkomstbonus på 5 gånger det deponerade beloppet och en personlig assistent som hjälper dig att ställa in ditt konto och göra dig din första miljon i några enkla steg Mr Sucker vet inte riktigt vem det här företaget är, För att inte tala om att han verkligen inte vet vilka binära alternativ som egentligen är, men han är mer intresserad av de djärva bokstäverna som säger att allt han behöver göra är att helt enkelt fylla i sitt telefonnummer och de kommer snart att kontakta honom och det gör han också Men en kille som The Sucker vann inte att vänta på Telefonsamtalet att komma Han är snällt, så han går online och kontrollerar binära alternativ i Google Jag visste det sucker ropar. Det finns andra binära alternativmäklare som erbjuder mig mer bonus och bättre avkastning på mindre än 5 minuter. är inte en suger så han kontaktar snabbt för att få det han förtjänar Stödflickan kommer att berätta för honom att han för en första insättning på 500 får en bonus på 1000 och en cool T-shirt från företaget. Vi har en affär, säger en leende sucker. The Sucker går Trading Binär Options. He börjar trading Så enkelt tittar han bara på diagrammen, väljer en riktning, pressar Call Put enligt hans förutsägelse och sedan sätter och väntar bara en halvtimme för att kontrollera resultatet Mr Sucker vet En eller två om marknaden, så han gjorde omkring 100 på sin första handelsdag. Saker gick ganska bra, så han bestämde sig för att höja baren och handla mer. Tyvärr upptäckte han efter ett tag att konsumera levande ekonomiska nyheter är inte tillräckligt för att göra en miljon dolla rs Han började förlora mer och mer och när han förlorade började han investera ännu mer pengar för att täcka sina förluster tills allt han hade lämnat var 150 på sitt konto. Han bestämde sig för att ta ut sina pengar, men då sa företaget att han behövde att handla mer om han vill ha rätt till sin bonus och han har redan förlorat hela bonusbeloppet, så han behöver bara fortsätta. Han kunde inte läsa det lilla trycket han blintades av det galna tillfället. Mr Sucker aldrig lärde sig strategier, verktyg, inte ens enkel riskhantering Han var så säker på sig själv när han fick det här mailet, tänkte han Hej, om det är lätt, kan alla göra det. Jag antar att suckers aldrig dör, de ersätts bara av Andra. Bli inte en Sucker. Bli inte en Sucker. Lär dig marknaden, känner din mäklare, läs allt du kan om Binary Options-bedrägerier och bedrägerier, professionell handel med binära optionsverktyg och upplev binäroptionshandelstrategier. Men viktigast av allt, don Inte bara ge dina pengar till ett företag du är osäker på det är inte bonusen eller den extra höga vinsten som betyder det är tillförlitligheten, kundtjänsten och om de är en topp handelsplattform är det de sakerna som verkligen betyder att dessa fördelar gör en medelmåttig binär alternativmäklare till en topp klassmäklare Kom ihåg att de bästa binära alternativmäklarena suger ibland.

No comments:

Post a Comment